Seyda5234 elizli_gunler teşekkür ederim çok sağolun filtre değilde normal Nescafe getir dediler anestezyi atmak için
Kevseryldrm @Seyda5234 3. Günümdeyim bugün daha iyiyim şükür bebişde iyi elbette ufak ağrılar var ama katlanılmayacak değil 🥰