Benimde oğlumun cinsiyetini öğrenmeden önce rüyamda erkek olacağını ve ismini görmüştüm bende rüyamda gördüğüm ismi ve eşimin istediği ismi koymaya karar verdik, ilginç olan ilk çocuğumu elime almadan ikincinin kız olacağını ve ismini bade koyduğumuzu gördüm bu arada herhangi bir düşünülmüşlük konuşulan ya da bilinç altı durumu yok