gamzeeee07 Kızlar çok şükür 6gün önce normal doğum yaptım. Bebeğim beni emse de aç kalıyor mama vermek zorunda kalıyorum. Nasıl daha fazla sütüm gelir önerilerinizi bekliyorum
Busra2013 gamzeeee07 benım arkadssımda 2 aydır dogum ysptı hem anne sutu hem mama kulanıo bebıste sısko😂gayet ıyı saglıklı bendr ıkısnı bı arada kulanmayı planlıyorum ınsallah sutum gelır
CansuAkbas gamzeeee07 sütü en çok arttıran şey bebeğin emmesi o emdikçe süt artar Arz talep meselesi Çok şükür en organik fabrikayız 🥰
Fkurt Daha doğum yapmadım ama arkadaşlarım hoşaf içmişlerdi hurma bulgur dere otu bide E bebekte süt arttırıcı çaylardan varmış bide normalden daha sık emzir diyolar
meliketna mama verdğin sürece ona alısır göğüslern ve yine cogalmaz önmli olan bol bol emzirmek ve su içmek doktor kilo kontrolü yaptımı doymadıgını nasıl anladınz
gamzeeee07 meliketna mesela bugün öğleden akşama kadar ful emzirdim ama doymadı. Doktor kilo vermiş dedi ki bi haftalık çocuk için normal dedi.
gamzeeee07 rengarenkduduv beni emdiği halde aç kalıyor aranıyor uykuya dalamıyor ama ardından mama verince gevşeyip uyumaya başlıyor
35lavanta Kuzum ilk 3 gün içinde sağlık ocağına gidip topuk kanı veriyosun sonrada 15 gün içinde seni çağırıyolar ki bebek kilo alıyormu diye keşke o kontrolü bekleseydin sütün varken hemen mamaya koşma mama karlıtı değilim ama önceliğimiz hep süt olmalı..
gamzeeee07 35lavanta ilk hastanede kalırken nefesle ilgili bi problemimiz vardı dr verdi mamayı. Vermeyince gece uyumuyor dalamıyor bence benim sütüm yeterli gelmiyor şimdilik en azından