2e1m
Ben 22. Haftadayım daha çok var doğuma ama şahsen selim hocadan çok memnun kaldım hatta Mehmet hocayla karşılaştırdığımda adam çok çok çok daha ilgili ve alakalıydı. Aslıhan hanımı duymadım hiç fazlı İlhan ve selim beyi duymuştum. Oda konusunda bilgim yok ama mantık olarak sonuçta doktora para verip doğum yapıyorsun oda da ozel olur diye tahmin ediyorum inşallah öyledir yani :)