2e1m İlhan bey içinde iyi diyolar dediğiniz gibi ama normal doğum için Baya ısrarcıymış sanırım. Son çare sezeryan yapıyomuş doğru mu acaba tabi kulaktan dolma şeyler bunlar☺️ Bende şehir dışından gelicem tokata o yüzden baya kararsızım İlhan beyi düşünüyorum ama bilemedim 🤷♀️ 😂