Merhaba
İlk çocuğumu sağlıkla kucağıma aldım çok şükür. Daha önce düşük olmadım ama 2. Gebeliğim düşük riski yaşıyorum. 9+5 haftalığız hafif kanamalarım var. Doktorumuz progestan fitil verdi henüz 4. Günüm ve ufak ufak pembe kanama gerçekleşiyor. Daha önce bu durumu yaşayan oldumu? Varsa benimle paylaşırmısınız??