Arkadaşlar merhabalar genelde uzaktan takip eden biriyimdir.
31+5 günlük hamileyim ve otururken hapşırık tuttu 2.hapşırık da sol göğüs kaburgama sanki biri sopa ile vurdu öyle şiddetli bir ağrı girdi ki hala ağrısı devam ediyor. Sağa ve sola yatamıyorum olurken kalkamıyorum. Hamilelikte her ilaç kullanılmaz başına gelen varmı yardımcı olursanız çok sevinirim.
Bu arada hemen soğuk tampon yaptım ama hareket edince şuan bir faydası olmadı 🤕😩