Ben temmuz ayinda genoksta yaptırdım,tam fiyatı hatırlamıyorum ama 2,5 3 arası bi şey olması lazım.70 tane genetik hastalığa bakıyorlar.Bekleme süresi uzun(aslında değil 7 günde geldi bizim,Ankara labda da yapiliyor yurtdisina gondermiyorlarmis) ve stresli(Çok stresli😔) ama sonunda %99 sonuç verdiğini söylüyorlar ve insanın için bir nebze de olsa rahatlıyor.Hatta söyle söyleyeyim eğer bir çocuk daha yapmaya karar verirsek ikili üçlü test yaptırmayıp direkt olarak fetal dna yaptırmaya karar verdik uygun haftada.Bebisiniz ve size sağlıklı günler dilerimm💃