Merhaba güzel anneler🎈 Geçen haftaki muayenemde 1 parmak açıklık var demisti doktor fakat 3 günde bir kontrole gidip nstye girdim sancım falan yok, suyum da nişanım da gelmedi🙈😁 yarın 40 hafta doluyor suni ile doğumu başlatabilirim dedi doktorum alttan yapacağı muayeneye göre, böyle durumda olup suni ile doğum yapan var mı, fikirleriniz nelerdir lütfen paylaşır mısınız, belki de yarın doğum yapcam🙈 Motivasyona htiyacım var sanırım🤩🤩