şimdiye kadar sorunsuz olan gebeliğimde bugün öğleden sonra kanamam oldu lekelenme tarzı, hemen dr ye göründüm şükür bebişim iyi rahim ağzı kapalı, düşük önleyici iğne yapıldı ardından bi daha kanama olursa düşük tedavisine geçeriz dedi dr ki sanmıyorum olacağını dedi. ama çok korktum o kanı görünce, krampla da kombineli olunca bebeğimi kaybedecem sandım:( Allah kşmseyi darda bırakmasın evladıyla sınamasın🙏🏻 benim gibi var mı yaşayan bu durumu?