Suranurunannesi Derya Kanza Gül idi doktorum bende sezaryen oldum doktorumdan muayene ve dogum zamanı cok memnun kaldım kat hemsireleri ameliyat ekibide cok tatlıydı ama bebek hemsireleri aşırı sorumsuzdu inşaAllah degismistir 2 sene gecti degismis olabilir 2.gebeligimde tercih etmedim cünku Derya hanım yogun bir doktor dogum falan denk gelip 2 saat bekledigimi biliyorum dogum olmasada genelde randevumu yarım saat geciyordu o zaman covid yoktu bekliyordum ama simdi beklemeyi göze alamadım bekleme alanları baya kücuk ve kalabalık oluyor çünkü simdi Esenler Medipol Emine Zeynep hanıma gidiyorum esenler tarafı dusunurseniz tavsiye olsun 😊