Semakacan ElifB08 aminnnnn bütün kuzularımızzz sağlıklı olsun inşallahhh 🙏 evet ben sıramı savdım sıra siz de artık hayırlısıyla
Ozgrrr Semakacan gözünüz aydın cnm bnmde 2 dogumum olacak epidural yapmak istiyorm (normal) suni sancı çektim fenaydı 2.5 sene oldu dün gibi aklımda kendi sancın mı epidural mı tam karar veremedim
Semakacan Ozgrrr canım bende ilk doğumda suni aldım ama bunda kendi sancım oldu epidural almadığım için bi fikir veremem ama bi arkadaşım çok memnundu
Aynur47 Semakacan bana demişlerdi ki su olduğunu anlamiosun çiş yaptığını saniorsun çoğu insan anlamamis o yüzden sordum tesekkur ederik 😊
Semakacan Aynur47 çişten çok farklı ama canım ya hem şeffaf bi renk hemde çişimizi tutabiliyoruz ama su gelince onu tutamıyosun kendini sıksan da 😊