Kızlar benim 5. Haftamdan beri kahverengi lekelenmem oluyor, progestan kullanıyorum 3 kere düşük önleyici iğne yapıldı.12 haftamdayım salı günü kontrolüm vardı bebeği gördük çok hareketliydi maşallah sonra doktorda kanama alanı gitmiş gayet sağlıklı hiçbir problem yok dedi. Az önce yine kahverengi lekelenmem oldu, çok korkuyorum ya bebeğime bişey olursa diye çünkü 4 ay önce kahverengi kanamayla düşük yaşadım. Sürekli başıma bişey geliyor korkuyorum ohh rahatladık herşey yolunda diyorum yine bi kanama oluyor 😓 ya böyle olurda ilerleyen haftalarda kaybedersem diye çok korkuyorum. İçim içimi yiyiyor Allahım evlatlarımızı bize bağışlasın. Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah😔