elifanne7 Deletedmom72720 valla bi tane bile almadım zaten tesettürlü ve bol giyinen biriyim o yönden sıkıntı olmuyor onun dışımda evin içinde göbeğim hep açık dolanıyorum Füzüli masraf tabi açık ve durmadan dışarıda olan biriyseniz bilemem gerekli tabi ama benim günlerim randevular hariç evde geçiyor
dilara_cinar99 Deletedmom72720 Canım hamile kıyafeti olarak arama büyük beden salaş tarzda kıyafetler ararsan güzel şeyler bulursun☺️
okuyor Deletedmom72720 lcwden hamile kot pantolon aldım. Çok rahat. Yine lcwden uzun diz üstü kazak aldım. Hamile değil normal beden. Ama kalıbı çok büyük. 6-7 tane farklı modeli de vardı. DeFactodan uzun kadife elbise aldım. Hamile elbisesi değil ama bir beden buyuk aldım, oluyor.
Lulikli Deletedmom72720 2 tayt bir pantolon aldım bir de hamilelik sonrası da giyebileceğim salaş bir triko. Başka da almam herhalde yeter. Suwen, penti, lc waikiki ve trendyoldan aldım
Elfgrcn Deletedmom72720 valla bende almadım canım hiç. Termal taytlarım vardı yüksek bel göğüs altına kadar geliyo boyu. Bide kapalı değilim ama sweetlerimi tişörtlermi hep bi bedem büyük alırım o yüzden dar gelmediler şu an 8 aylık oldum hala daha ihtiyaç duymadım hepsi oluyor🙃
Gul33 Deletedmom72720 TEN’den tayt aldım çoooook güzeller, Pierre cardinden iç çamaşırı. Ebru maternity’den kazak, elbise, jean ve tunik aldım. Defactodan da evde giyim için bluz aldım. Ebru Maternity’de çok güzel ürünler var.
Deletedmom72720 öğretmenim ve spor giyiniyorum ama farklı şık şeylerde giymek istiyorum bedenimde hamile bölümünde bulmak zormuş
Fk_noire Deletedmom72720 DeFacto ve LCW’den alıyordum ben tavsiye ederim . Eğer hamile kıyafeti olmasın diyorsanız oversize dökümlü kıyafetler ya da üzerinize büyük beden kıyafetler alabilirsiniz 😊. Ben büyük beden de alıyordum .
bebegimizibekliyoruz1 Deletedmom72720 37 oldum hala eski kıyafetlerimi giyiyorum ama artık hava soğudu diye.hamile pantalonu da giyiyorum içime onlar da hediye geldi zaten
giresun Deletedmom72720 1 tane hamile pantolonu aldım :) başka hiç bişeyde almadım zaten 56 kg yum :)