yarenaltinbasak Hanımlar yarın 37 oluyorum ve çatı muayenesi yapacağını söylemişti doktorum herkesin acı eşiği aynı değildir illaki ama acı ağrı durumu nedir nereye kadar parmağını sokuyor sonrasında kanama leke oluyor mu acaba bilgisi olan yazabilir miii
Selin12- yarenaltinbasak canım ben daha dün çatı muayenesi oldum 30 haftalıgim kendini kasma öyle acı filan olmuyor
H_myra1 yarenaltinbasak çatı muaynesi degil ama bugun açıklık varmı diye baktı doktorum iki parmağını sokup makas gibi açıyor 39+3 haftalık hamileyim 3.gebeligim kendinizi kasmadıgınız sürece sıkıntı yok ve saniye sürüyor zaten muayne ettigim için kanlı sümüklü akıntı gelebilir dedi digerlerinde de öyle olmuştu zaten oda normal
btl-34 yarenaltinbasak bende bu gün oldum hiç acı hissetmedim kanama vs olabileceğini söyledi doktorum ama olmadı kendinizi kasmayın 😇
Umudayolculuk36 yarenaltinbasak bugün oldum canım bir illaç sürdü 2parmağı ile baktı ben biraz sıktım kendimi dayanılmayacak birşey değil yok kolu girdi yok şöyle oldu yalan ama iki parmağıyla baya yokluyor benim biraz acıdı o kadar
yarenaltinbasak Umudayolculuk36 bende evdeyken çok rahat birakicam rahat olucam diyorum ama hastane stresinden galiba kasıcam 😂
Rabia4650 İki gün önce yaptı yaparken pek ağrı olmadı biraz bastiracagim dedi o sıra biraz ağrı oldu o kadar zor birşey değil ama sonraSinda kanama ve ağrı oldu bende doktoruma yazdım normal biraz zorladım dedi
147258 yarenaltinbasak benimde 35,4 hamileliğim 2 gün önce 1 günde 4 kere çatı muhanesi ettiler kendi doktorumun yaptığı hiç acımadı stajer doktorların yaptığı acıdı dünde sezeryan doğum yaptim
yarenaltinbasak 147258 hadi ya çok geçmiş olsun ve gözünüz aydın sezaryen sonradan mı belirlendi çünkü sezeryanda çatı muayenesi yapmıyorlar diye biliyorum
147258 yarenaltinbasak Hayir tüp bebek olduğu için önceden pilanliydi ama benim kasilmalarim çok olduğu icin rahim 2 cm açılmıştı oyüzden çatı muhanesi de yapiyolar ne olur ne olmaz diye en son doktorumu aradım v m sezeryan olucaksam saat başı nedencati muhanesi yapiyolar dedim sonra yapmayı bıraktılar diğer günde sezeryan oldum zaten
Umudayolculuk36 yarenaltinbasak öyle oluyor canım doktorumu severim elife hafif ona rağmen canım yandı ama abartılan gibi değil hikaye onlar 😂
Belcimb yarenaltinbasak 39 haftalık hamileyim, enfeksiyonum olduğu için biraz acıdı o kadar. Çok kısa sürüyor zaten korkmayın rahat olursanız kısa sürüyor ☺️
flowerfly 28.haftada çok ağrım oldu acile gittim erken doğum mu diye. Ebe hemen çatı muayenesi yaptı. Hiç abartılacak bi şey değilmiş. Meğer herkes korkuyormuş sonradan öğrendim. Hissetmedim bile. Alttan muayene olmak gibi bir şey. 3 sn ancak sürüyor.