Kızlar benim ikili taramam iyi çıktı ama arkadasımınki çok yüksek riskli çıkmıstı yine de sağlıklı doğdu bebişi,ben de şundan dolayı nifty yaptırdım,ayrıntılı ultrasonda burun kemiğini küçük görmüştü ,biz de test yaptırdık sonuç temiz çıktı,zaten bi daha gittk ayrıntılıya,bu sefer burun ölçüsü tam gelmişti,ama yine de iyiki yaptırmısım testi,içinizde bişey kalmıyo