hs_mutluluk16 gazla ilgili bi yararı olduğunu sanmıyorum, benim kızım öyle aman gaz sancısı çekmedi. Ama yatakla alakalı değil. Her emzirmede gazını çıkarttım. Çıkarmadığımda çok sancılanıyodu, reflü yatağı sadece kusmasını engellemiş oluyo. Başka bi numarası yok yani