Kızkar 38+0 olduk biz geçtiğimiz salı(37+5) kontrolümüz kardı azcık kiloluymuşuz 39 haftalık gözüktük ultrasonda doktorum haftaya kadar doğmazsa gel nasıl bi yok izlicemize bakalım dedi sizce yatış felan verirmi yoksa adet tarihime göre 40haftaya bekler mi? Sizde durumlar nasıl?