Birazdan 30+0 oluyoruz şimdi oturdum. bebisin kiyafetlerini utuleyip yerleştirdim yarın da hastane çantasıni hazırlamaya baslicam inşallah. Bence erken değil canım git gide iş yapmak zorlaşıyor eksikler de çıkıyor erkenden hazırlamak en mantıklı olanı bence en azından kafan rahat temiz temiz koy üstüne de bir bez ört toz olmasın oh mis😁