Arzum0 Merhaba anneler gümüş göğüs kapakları kullanan var mı ? Kullanımı nasıl emzirme döneminde de kullandınız mı
Haticebt Arzum0 ben kullandım, doğum yaptığım gün kullanmaya başladım.. çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım… 2 ay bittikten sonra onu da kullanmayı bıraktım.
Lulemom Arzum0 3.5 ay oldu hala kullanıyorum. Artık kullanmayim dedim çıkardım, ama kuru kalınca acımaya başladı emzirirken, geri taktım. Bi tek duşta çıkartıyorum yani 😄 sürekli takıyorum
neslican0644 Arzum0 doğum hemşirem gidip gümüş kapağa o kadar para verme dedi. e-bebekden 40 liraya göğüs koruyucu kalkan aldırdı iyi ki de aldırmış. Ne yara oldu ne acı. Bebeğim hastanede olduğundan sürekli sağım yapmama rağmen hiçbirşey olmadı. Tavsiye ederim.