Bende henüz gebeyım ama fıyat artısları olur dıe eylul ekım gıbı almıstık ıse yarıyor mu dıe de auyu bıtene dek kullandım evet nemı artıo arttıkca da derece bı ıkı derece yukselıyor Tavsıyemı veya baska urun alacaksanız da saglık acısından soguk buhar olması gerekıo bıde ıyonızerlıydı o da hava temızlıormus
ben bebekten kanz marka almıstım koyu renklı dısı olandan