Deletedmom62627 Haftalardır kabızdım, şuanda hastanedeyim yatış verildi ve bir ishal olmuşum afedersiniz totomdan işiyorum sanki. Bu doğumun habercisi mi? Sancılarım düzenli ama artma yok. Bilmiyorum ne olacak
Faddoli23 Deletedmom62627 öyle diyolar ama bilemicem artık dogurman için yağmur duasına cikcaz hadi artık 🤣🤣
Sevgi_123 Deletedmom62627 Evet canım ishal doğum belirtisi ya ishal oldugun gün doğum yaparsın yada 2 3 gün sonra ben ishal olduktan 3 gün sonra doğum yapmıştım