Mozarella Kizlar geceleri kalbim cok çarpıyor. 3 4 haftadır. Doktora gitmeli mi büyümeye mi vermeli? Öğretmenim maskeyle ders anlatıyorum 32 de işe güce ara mi vermeli? Ne önerirsiniz ya :(
Onner Mozarella bende de çarpıntı var kadın doğum doktorum kardiyolojiye gitmemi söyledi tedbir amaçlı, dün kardiyolojiye gittim bir sıkıntı olmadığını karnım büyüdükçe oluşan baskıdan oldugunu söyledi.
Onner Mozarella ve bu arada ayva kalbe çok iyi geliyor ben ayva sayesinde rahatladım size de öneririm.
Hhilall37 Mozarella geceleri yatarken çarpıyorsa bence kardiyoloji doktoruna gitmelisin çünkü vücudun tolere ettiği şeyler gebelik ilerledikçe ortaya çıkabiliyor. En azından hiçbirşey yoksa içiniz rahat olur doğru bilgi edinmiş olursunuz
adsmom Mozarella ben de gitmiştim kardiyolojiye 17. Hafta gibi başlamıştı. Kalp ilacına başladık taşikardi çıktı. İlaç rahatlatıyor ilacı almazsam atışım 150’yi görüyor