Merhaba benim rahimde ağrı oluyor beyaz lekeler oluyor normal mi 12haftalik hamileyim
Asfjfj rahimde ağrı olması normal oluyor diye biliyoeum kasık ağrıları vs
İlk zamanlar oluyor diye biliyorm