Mira0 Kızlar 38 haftalıgım doktorum nst ye gerek görmüyor. Nst ye girecek bir durum yok diyor hic girmedim yani. Sizce normal mi baska girmeyen var mi aranzda aklıma takılıyor bu durum
Ruv123- Mira0 devlette bana 33.haftada başlayalım dedi özele gittim 38 de ilk kez girdim oda bebek hareketliydi zaten bana dedi hareketlerinde sana göre bir sıkıntı azalma varsa nst çekelim ben istemedim 38 de tekrar devlete gelince mecbur çektiler ama hareketlerinde bir sıkıntı yoksa çok da korkma takip et azalma vs olursa zaten acile git direk çekerler nst
mekutlu12 Mira0 32 yi bitirdim bu hafta ilk defa girdim haftada bir kez gel nst için dedi. Bebekte her şey normal yolunda göründüğü halde her hafta istedi sizin neden istememiş bilemedim 🤷🏼♀️
sedacelikss İlginç bir durum ben 34.haftaya girince hemen istedi doktorum 36da tekrarlayacağız sonra da her hafta bakacağız dedi ama bilemiyorum normali sizinki mi benimki mi,internetten baktığımda da genelde 34ten sonra başlanır diyor
Melos1 Mira0 yok her gittiğimde girmedim 36 haftada bide 37 de girdim sanırsam suan 38+0 oldum pazartesi doğum olucak kısmetse🤲
incimercan Mira0 ne zaman bağlıyorlarmış? Hiç mi ?? İlginç geldi bana:( e sancı varsa ve hissetmiyorsanız??!