Kızlar sonunda doğum hikayemi anlatma sırası bana geldi buğün 38+0oldum randevum vardı doktor gün verecekti bugün alıcam dedi bizde canta falan yok Eve gidip alıp geldik çantamı annemi falan kan tahlilleri idrar tahlili falan verdim ntsye bagladilar sonra sontamı taklilar sontayı ameliyatta istedim ama olmaz dediler sonta takarken derin nefes ve panik yapmamaniz lazim benimki yanmiştı takarken sonra bi düzine kagit imzaladim 😊sonra sedyeye yattim ameliyate götürdüler beni anestezimi spinal olarak istedigimi söyledim sedyeye beni kambur ve düz olarak otutturdular belime soguk birseyler çaldilar derin nefes al ver ve panik yapma dediler hiç ama hic hissetmedim ignenin acisini vuruldugunu bile hissetmedim sonra beni yatirdilar dedim igne vuruldu mu evet dediler 😂 sonra belimden bacagima asagı ılık ılık birseyler indi uyuştum tamamen hissetmiyordum belimden asağımı sonra bacaklarima karnıma sarı bir sıvı sürdüler ve ameliyat başladı yanı başımda bi abi vardı bi abla vardı beni konuşturdular hep 5-10 dk bile sürmedı bebegin ağlayışını duydum bebegi bana gösterip babasına teslim etmişler beni dikip 10-15 sürdü dikmeleri sonra odaya getirdiler yatirdilar bebegi emzirdim ama sütüm yok ve bebegim ameliyatta hasta olmuş hepşirip duruyor 😁 şuanlık azar azar mama yapıp veriyoruz tabiki emiyorda ama boş emiyor ve yara oldu 2 gögsüm krem falanda almamıştım yarına kadar idare edcem 30 dk sonra falan sontamı alcaklar annem üstümü giydircek ve yürüyüş yapcam İlk ayaga kalkiş zor olcak ama Rabbim büyük yardımcımıZ olsun Rabbim her isteyene annelik duygusunu tattirsin acılı ama güzel bi his 😊😊 merak ettiklerinizi sorabilirisniz bu hikayeyi yatagimdan yaziyorum hala ciplagim ve sontam takili dayanamayip yazmak istedim hikayemi 😊😊😊 sorulariniz varsa cevaplayabilirim…