cigili91 Merhaba arkadaşlar 18+1 haftalık hamileyim sabah kalktığımda sağ göğsümde 1 damla sıvı gelmiş tişörtüme akşam da solda 1-2 damla gelmiş. Sıvı şeffaf ve ağrım falan da yok sizce normal mi? Sizde de aynı durumlar oldu mu?
asyaa15 cigili91 canım hic oynama gögsünle. Bnm bi arkadasmda 34.haftada öyle olmustu dr. Sarı sıvı ilk gelen sıvı varya o demiş. Oynama hic bi şeklde demiş. Yine dr unla görüş bi.