Merhaba, suyu fazla olup sıkıntı yaşayan oldu mu? Suyumun fazla olduğunu öğrendim bugün. Gebelik şekerim yok şeker yüklemesi temiz çıkmıştı geçen ay. Bebek 2 hafta önden gidiyomuş. Kilosu 1500 gram. 28+4 bugün. Başına gelen ve bir sıkıntı yaşayan var mı?