Melisaelf Arkadaşlar 4 haftalık hamileyim uzun süredir ağrılarım vardı bu aralar hafifledi 5 haftalığa yaklaşıyorum acaba yerleşme olmuştur diye mi geçti azıcık da olsa yerini mide bulantısına bıraktı size nasıl oldu
Gamzess1 Bende şuan 4+4deyim 5. Haftaya gidiyoruz bazen kasık ağrılarım cok artıyor adet olacakmış gibi dün doktoruma danıştım bunun gayet normal olduğunu yerleşme ağrıları olduğunu söyledi canım bi sorun yok herkese olabilirmiş
Melisaelf Gamzess1 kese görüldü mü aynıyız 4+4 🤍 regl tarihime göre öyle dedi doktor alttan muayene yaptı da göremedi daha 15 m olmuş rahim kalınlığın dedi