Anneyimmm sadece alt ast değerler çıkıyor benden ayrıca safra kesesi için kan testi istediler gerçekten güya özel hastane ama herşeyi biz kendi başımıza hallediyoruz zaten beni sinir etti ben seni doğuramam dedi başından attı bende bugün sağlık bakanlığına şikayet ettim ihmal ettiği için