Ecem27 Kızlar selam. Başta kayınvalidem olmak üzere nasıl doğuracağımı eşimin tarafı sorup duruyor 😠 31.haftadayım ne zaman belli olur
Zeyyyn Ecem27 36dan sonra öğrenirsiniz çatı muayenesinde uygunsa çatınız riskiniz yoksa normal doğum yaparsınız ama tabi her zaman risk var sezeryanda olur onlara ne sallama sen
narmin96 Ecem27 Onlar mı doğuracak kardeşim, onlara ne oluyor? Eşinizin ailesini anladık tamam da, akrabalara ne oluyor anlamıyorum. Doğuran, sancı çeken, ağrı acı çeken sizsiniz, sizin yerinize doğuracaklar galiba..
Umudayolculuk36 Ecem27 Allahım bıktım artık bendee banada soruyorlar kimeneyse biz kimseyi merak edip sormuyoruz türkiye burası amana sezaryan ol biri der aman olma ağzı olan konuşuyor
Ecem27 narmin96 sormayın sormayın o kadar cahiller ki nefret ediyorum hepsinden sezaryen doğuran ana değilmiş gibi bakıyorlar tiksiniyorum hepsinden. Bi de biz bambaşka bir şehirdeyiz ordan buraya dilleri de susmuyor çıldırttılar
Zeyyyn Ecem27 normal doğum yaptım canım valla öyle çok çektim ki korkudan sezeryan olmadım bir daha doğurursam sezeryan olurum yani her türlü doğumda anasın sonuçta gözün birşey görmüyor evladın sağlıkla gelsin yeterki kulağını kapıcan bitmez cahil insanların dedikleri doğurunca ayrı dert
Deletedmom54555 Doğum şekli son ana kadar çoğu zaman sürpriz oluyor ki . Ne saçma sürekli sormaları 🙄 ben hep normal istedim ama son haftalar tansiyon sorunum çıktı . Sonra suyum geldi bi anda çatı muayenesi oldum ve çatım çok darmış mümkün değil dediler ve o akşam sezeryana alındım . Ama şükür bebeğim de bende iyiyiz 🙏🏻 Önemli olan sağlıklı olmak .
Ecem27 Deletedmom54555 kesinlikle öyle bizim yapabileceğimiz hiçbir şey yok bebek nasıl isterse öyle geliyor …. Ama işte böyle cahiller herkese normal doğurmalı gözüyle bakıyor…..
Ecem27 Umudayolculuk36 ağzı olan konuşuyor torba da değil büzemiyoruz. Allah sabır versin bizlere sağlıkla alalım kucağımıza
Ecem27 Zeyyyn ah işte böyle şeyler de var travma yaşayacağım belki çatım orta açıklıkta olacak bilmiyoruz ki ama kaynanam yüzünü lanet görsün öyle pislik ki ben zayıfmışım doğuramazmışım Memelerim küçük görünüyormuş emziremezmişim
Fundish Ecem27 sütün hangi memede olduğu bilinmez 😋 annemin memeleride kocaman ama ben hiç emmemişim ! Üstelik 19 sene sonra gelen bir bebeğim