oguzweannesi Belimden bacaklarıma kalçama kasıklarıma sancı vuruyor etlerimi sıkıştırıyo sabah oldu 3 gibi bide akşam oldu şuan yine başlayacak gibi vajina üstü ve kasıklarda ağrı var bu ne kızlar doğum sancısı mı 25 haftadayım daha korkuyorum
hilalsp oguzweannesi 31. Haftamda bu şikayetlerle beraber bebek toplanıp karnım sertleşiyodu nstde çok sancım çıktı ama açılma ve su gelmediği için eve yolladılar bence mutlaka git doktora
hilalsp oguzweannesi En azından açılma felan varsa tabi Allah korusun haftan çok küçük ilaç verirler ciğer geliştirici yaparlar
oguzweannesi asellmom acil enfeksiyonum var ondandır diye hiç bakmadan yolluyo sabahı bekleyip kendi doktoruma mı gitsem diye düşünüyorum acil basindan atıyor anca yinede bilemiyorum gece daha kötü olursam diye
herhangibirkullanici oguzweannesi Braxton hicks kasılmaları bunlar bende de başladı akşamları oluyor sadece
Serpiloral oguzweannesi bence git kuzum hemen acile çünkğ bundan dolayı bugün geldim sancım 60 larda çıktı yatış verdiler serum bağladılar
oguzweannesi Serpiloral ya sabah 3 de oldu 40 dakika sürdü bide akşam 7 gibi oldu yarım saat sürdü şuan geçti sayılır vajinada ağrı var o sancı olduğu zaman bakılsa sancı çıkar ama şimdi çıkar mı bilmiyorum biseyin yok diyip bakmadan yollamayi seviyorlar
Gonul_enes oguzweannesi 2 normal dogum yaptim size aslaa izah edemem dogum sancisini😊 baslangici adet agrisi gibi ama
oguzweannesi Gonul_enes düzenli mi başlıyor yani mesela benim sabah saat 3 TE oldu 40 dakika sürdü bu sancılar bide akşam 6-7 arası oldu
Gonul_enes oguzweannesi dogumsa duzenli olur, bi ozaman bi bu zaman olmaz,hafta buyukse kramptir sizinkisi
Mayis oguzweannesi doğum sancısı değil bence doğum sancisi periyodik bir sancı bacaklara falan vurmaz adet sancısı gibi başlar ve belli zaman aralıklarında örneğin 5 dk da 1 gibi giderek sıklaşır. Zaten doğum sancısı gelince anlarsın. İhmal etme doktora git mutlaka enfeksiyon gibi geldi bana idrar yolları olabilir
oguzweannesi Mayis ya hemde düzenli aralıklarla oluyor diyolar benimki 2_3 günde bir oluyo bugün de saat 3 TE oldu bide akşam 7 gibi başlayınca yarım saat sürüyor kıvrandırıyor beni baya şiddetli oluyo enfeksiyonum var o bu kadar şiddetli ağrılar yapar mı bilmiyorum ki