Öğlene doğru süt çıkarıp ısıttım ama içemedim kasede bekliyordu akşam yedi gibi atıştırmak için bişeyler içeyim dedim mutfakta soğuktu aslında biraz o yüzden bişey olmaz dedim tadı hafif acıydı biraz içtim sonra döktüm. Bir buçuk saat sonra kustum. Hala hafif mide ağrım var bebeğime bişey olur mu çok korkuyorum