berceste5155 bende aynı şekilde ilk çocuğumu şubatta yegane hanımda yaptım çok memnun kaldım şimdi 7 haftalık 2. Çocuğuma hamileyim ilk önce gelecek dediler bende dün aradım ayrıldı dediler mecbur durdane hanım varmış ona gidicem ama çok üzgünüm yegane hanımın kendi telefonuna mesaj attım cevap vermedi başka hastaneye gittiyse oraya gidecektim dürdane hanım için iyi diyorlar ama bilmiyorum perşembe gidicem