Yaklasik 45 dk dir karnimda bir ağrı var..kasilma seklinde degil.dakika falan tutulmuyo yani.hic gecmedi 45 dk dir. dogum sancisi nasil olur bilmiyorum. 34+3um. Nst de sancı cikiyo 10 gündür ama açılma vs hicbir sey yok. Simdi bu agri olunca dogum sancisi mi diye supheye düştüm