elifbzdmr28 Gebeliğin ilk aylarında regl dönemlerinde kasık ağrısı yaşamak oldukça görülen ve normal bir şeydir, vücut hamileliğe yeni adapte oluyor ve rahim büyüyor bebek yerleşmeye çalışıyor. Bu kasık ağrıları ara ara olup dinlediğinizde geçiyorsa ve kanama yoksa oldukça normal. Ama dayanılmaz bir ağrıysa doktora başvurmanızda fayda var. İçiniz nasıl rahat edecekse.🙏🏻🤗