kubraturkann nerdeyse hamileliğimin başından beri çekiyorum o kadar ilaç kullandım geçmedi vücudum ilaçlara dirençli çıkıyo şimdi farklı bi ilaç verdi doktorum bakalım bu sefer geçicekmi doğuma az bi zaman kaldı inşallah doğumda bi sıkıntı olmaz sende aksatma doktoruna git tedavini ol boş bol da su iç canım ben çok içemiyorum midemi bulandırıyo malesef 😕