Unzisss Merhaba🌸 Kalp atış hızına göre cinsiyet belli oluyor diyor çoğu kişi. Tecrübelerinizi ve kalp atış hızına göre hangi cinsiyette bebişiniz oldu, paylaşabilir misiniz? Hepinize teşekkürler☺️🙏🏻💐
Hayallerim95 Unzisss bende bunu merak ediyordum ilk gittiğimde kalp atışı 133 tü 140 ın altı erkek diyorlar benimde oğlum olacak nasipse benim tuttu 😅
Cansumuratt 140 tan aşağısı erkek 140-160 arası kız diye duymuştum sanki benim ilk dinlediğimde doktor 144 demişti kızım olacak😌
Unzisss Bizimki de dün 151 çıktı☺️ Rabbim sağlık versin, gerisi önemli değil ama herhalde bu dönemler çok meraklı geçiyor, ilk gebeliğim, 8+2 günlüğüz💐🥰👼🏼