Evet görüştüm 18 haftalığım bu zamana kadar 4 kere oldu ama o kanı görünce bi an dünya başıma yıkılıyo gibi oluyor ama her seferinde hemen acile gittim bebekte ve ya kesede veya da eşimde olmadı şimdiye kadar nedenini bulamıyolar am bebekle gözükmüyor diyolar genel olarak düşük riskim var zatenn ama bu haftalara gelip sonrasın da öyle bişey yaşamaktan korkuyorum bi kere oldu çünkü