kediannesi60 Onurbunur benimkisininde icinde pedi var yatak yoktu ekstra almasamda olurdu ama içine aldım yinede trendyolda 160 a
Annesibebegi Onurbunur yataştan park yatak ölçüsünde yatak aldım hem fiyatları da fazla değil, bebeğinizin rahatı için alın derim
Onurbunur Annesibebegi yataşın pamuk yatağını gördüm almayı düşündüm ama 5 cm kalınlığı beni düşündürdü
Onurbunur Annesibebegi anladım tamamdır yani çok alçak olursa içime sinmezse üstüne yorgan sererim daha iyi olur rahat yatar