Kontrol diye geldim şehir Hastanesi’ne nst de bebişin kalp atışları hizliymis yatış yaptılar biraz birazda sancı çıktı ameliyata aliyoru dediler o gün doğum yaptım 2840 Gr doğdu bebişim biraz ağrılarım var oğlumda da gaz sancısı var ama iyi durumumuz yarın cikiyoruz