Cansumuratt ben trendyolmilla nın s bedenini giyiyordum 24. Haftaya kadar s bedenini 24. Hafta sonrası m bedenini aldım. Doğum sonrası da giyebileceğim geniş kesim elbiseler aldım. Çok da memnunum açıkçası . Aralık indirimi gelince yine kupon da verecektir mila çok uyguna geliyor diğer hamile kıyafetlerine göre de