AdenEva Julide_01 28 im hala yatıyorum tabi devamlı değil. Ama sadece sağa sola yatmakla da olmuyo insan daralıyo totosu ağrıyo bi süre sonra. Yarım saat falan yatıp sonra yan dönüyorum tekrar kalçam ağrırsa tekrar sırt üstü dönüyorum kısa sürelerde yatıyorum yani
Aslylmz Ben suan 27 haftalıgım hala sağ solda cok kemiklerim agırınca rahatlamak için sırt üstü yatıyorum biraz ama son bi kaç gündür zaten zorlanmaya başladım sırt üstü bi haftaya yatamam zaten😕