Baliminannesii Düşük yaptım 2 ay önce ilk adeti gördükten sonra hamile kalmaya karar verdik bu ayda daha günüm geçmedi hamile kalma şansım yüksekmı böyle birsey yaşayan varmı
kucukhobby-11 Baliminannesii düşüğün arkası gebe diyolar. Rahim gebe kalmaya çok meyilli oluyormuş 🥰 inşallah sağlıklı bi gebelik yaşarsınız
Rumeysaakyr Baliminannesii bende 2 ay önce 8 ekim düşük yaptım son adet tarihim 14 kasım bugün 9 Aralık test yaptm pozitif canım olabilir gecikmedigi halde pozitif çıktı 🙈
Busragulten Birde kızlar adetime daha 10 gün var benim şuan akıntım yumurta akı gibi şeffaf sıvı şeklinde geldi acaba neden bilen var mı ?
Baliminannesii Busragulten benimde aynı öyle benımde adetime 7 gün var bende beklıyorum ayın 16 sında doktora gidicem bakalım benimde akıntım aynı o şekilde inaşşllah hamileyizdir