asyaa15 Kızım geliyor Allahın izniyle hersey yolunda bakalım 😊🥰 14 haftalıkken kıza benziyo demişti dr. Netleşti şükür 😊isimler belli mi fikir verin kızlar. 😊 2 annenin adı da emine yanına bitane daha ekleyelm diyoruz 😊
SerraveAnnesii Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻☺️ Bizde 18. Haftada kızımız olacağını öğrenmiştik ismini Serra koyacağız 😊 Emine ismi tek başına bence hoş yanına Emine Nisa, Emine Gülce olabilir ☺️