Arkadaşlar bugün doktora gittim bebekte herhangi bir sorun yok alttan muayenede olmadım bugün. Ama pembe açık renkli akıntı var peçeteyle tuvalette silerken gördüm yaşayan varmı sizce nişan mıdır? En son 39+1 de çatı muayenesi olmuştum 1 cm açılmam vardı