NiceNice nazliaynaci bepanthol un losyonunu ve şampuanını kullandım canım ben kızıma şimdi 2. Yi bekliyorum rabbim nasip ederse ona da bepanthol kullanacağım…
Aslylmz Bende mustela şampuan pişik kremi ve masaj yapını aldım canım kuzenim kullanıyordu cok memnundu inşallah bizde memnun kalırız ☺️
Valeria nazliaynaci yeni doğan döneminde kesinlikle mustela. Ya da içeriği onun kadar temiz başka marka buluyorsanız o da olur☺️ İlk zamanlar çok hassaslar.
kucukhobby-11 Valeria mustelanın içeriği temiz değil maalesef. İnfluencer tayfa herkesi kandırıyor içeriği temiz diye 🥲 weleda, incia, minoris, badger, agarta. Bu markaların bebek ürünlerini vegan ve kimyasal içerikleri temiz
1mervedir nazliaynaci mustela diyeceğim ama uçup gşdiyor fiyatlar minoris de öyle ben mustela minoris ve bubshen aldım üçününde içeriği temiz
kucukhobby-11 Valeria peg-40 petrolden üretilen bi madde. Parfüm.. çoğu parfüm yapay ve ne kattıkları belli değil parfüm yazıp geçiyorlar. Bunlar aklıma gelenler