Elfgrcn yani şöyle direk yazı düşünceksek evet ince bodyler ve ince alt eşofmanlar, çok sıcaklarsa tek zıbın ısı normalse alt üst giyer doğru anlamışımdır inşallah sizi mesela benim evim aşırı sıcaktı haziranda bile kızım biley giydirdiğimde sinir olurdu sıcaktan o yzden tek parça şeylerle yazı bitirmiştik