Zuzuu Kızlar geçmeyen koyu kıvamlı beyaz akıntı var herhangi bir kaşıntı,yanma söz konusu değil sizlerde de var mı sebebi ne acaba?
Meydeyyy Zuzuu aynısı bendede var üstelik 3 gündür çok fazla arttı 34 haftalığım ve bazen sarımsı bazende hafif pembemsi oluyor
Baharun2 Zuzuu bugün bende de başladı dediğin gibi başka belirtisi yok.Yarın kontrole gidcem bklm ne diyecek
Zuzuu Meydeyyy bende önce de oluyor geçiyordu 33.haftamdayım bende pembemsi değilde beyazımsı sarımsı oluyor..bol suda içiyorum ama ne fayda
Zuzuu Baharun2 haber ver bizede bakalım sebebi neymiş normalmiymiş acaba? Yoksa enfeksiyon belirtisi mi
Meydeyyy Zuzuu Bende çok şu içiyorum ama banamısın demiyor çok fazla geliyor yarin kontrolüm var sorcam acaba niye çoğaldı diye 🤗😕
Baharun2 Zuzuu enfeksiyon un başka belirtileri de var,idrar da yanma kasıklarda ağrı vs.Sadece beyaz akıntıysa normal karşılanıyomuş ama bişi olursa yazarım buraya
Zuzuu Baharun2 evet ben doktora akıntım var dediğimde daha önce yanma koku yoksa sıkıntı olmaz demişti ama fazlalaştı yani