Caglasmsk bilmiyorum farkında mısınız ama yetkililerde zaten sürekli anket başlatıyorlar ama baş edemiyorlar. Artık açtıkları postlar inanılmaz derecede psikolojimi etkilemeye başladı. başlıkları bile moralimi bozmaya yetiyor. Sizlerde biraz benim gibi gereksiz yer kaplasanız bunlarla karşılaşmayız. Zira gündüz kuşaklarına dönüşmeye başladı uygulama.